tisdag 18 maj 2010

Vinn vackert och unikt silversmycke!


Hej och halloj!
Äntligen så har min barndomskompis Nina tagit sitt förnuft tillfånga och flyttat in till Blogspot!
För att fira detta så har hon en tävling där man kan vinna detta vackra och helt unika smycke, som hon har gjort själv!
Om du vill få chansen att vinna så gå in HÄR!
Passa på att titta in på hennes hemsida där det finns fler vackra smycken, bl a ett familjeträd. Perfekt morsdagspresent!
Idag är jag hemma med febriga barn, så jag hoppas få tid att tassa omkring hos er andra, det var så länge sedan jag hade ro till det!

Stora kramen till er alla,
Maria

5 kommentarer:

  1. God morgen Maria!

    Takker varmt for din kommentar og fine tips i går! Jeg har tittet på denne shopen på internet tidligere, men har helt glemt bort at de også selger saker til hagen. Men undrer om de ikke er litt i overkant med prisene. Men takk for at du tipset meg!

    For et vakkert smykke din venn lodder ut, jeg er imponert over all kreativiteten til jentene her inne. De har alltid mange ideer og mye energi. Herlig!

    Ha en fin dag, håper solen skinner hos deg!

    Klem Aina

    SvaraRadera
  2. Hej Maria!
    Vad kul att höra från dig igen. Vi bloggar när vi känner för det och när vi tycker att vi hinner. Nu slappar jag i soffan och bloggar lite. Är lite seg i kroppen efter mycket trädgårdsarbete i em.Vad fint den lille sonen har det och kul med arvegods:-)
    Ska kika in i den nya bloggen.
    Må så gott!!!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Hm, undrar om du har börjat måla alla fönster nu*skrattar*
    Skojar bara!
    Kan tänka mig vilket projekt det måste vara!

    Hoppas att du och de dina mår bra!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    Tack för dina fina ord på min andra blogg!
    Gjorde mig väldigt glad!

    Hoppas att du har det bra och njuter av den soliga tiden/
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  5. Hej Maria!
    Tack för att du tipade om tävlingen hos Fina Nina. Jag vann ju. Skitkul!
    Kram Susanne

    SvaraRadera

Åh, så kul att du ville skriva en rad eller två! Tack, det betyder så mycket för mig!

Välkommen !

Så kul att Du tittar in! Här får du se bilder från vårt nya hem med dess underbara trädgård, vårt sommartorp och lite annat smått och gott. Du får gärna lämna en hälsning.
Kram