torsdag 17 februari 2011

Kuddar med attityd...

Hej!

Hittade dessa kuddar på SIA's hemsida när jag var på jakt efter barnstolar.


Är de inte coola så säg?
Tror nog att jag "behöver" lite nya kuddar till sovrummet och dessa skulle passa perfekt!!

Nu skall jag åka till en riktigt mysig affär: Systrarna Voltaires, som är ett riktigt mecka för de som gillar laga ekologisk mat och baka. Jag skall frossa i kak- och tårtdekorationer till kalaset på lördag.
Det skall bli "Svamp-Bob Fyrkant-tema" -vad gör man inte för sina barn  ;-)

Imorgon är det fredag - HURRA!!

Största kramen
Maria

2 kommentarer:

  1. Det där kuddarna bara måste jag ha! Ner till sia på onsdag o shoppa!!! :D Tack för tipset!

    Var kan man hitta deras butik? Låter intressant!

    SvaraRadera
  2. Hej, Maria!

    Vad glad jag blev nu som hittade till din fina blogg. Har kollat igenom hela sidan och ser en massa fina saker. Underbar lampa i köket.Jättefina kuddar. Underbar fåtölj med en lika underbar gjutjärnslampa (som jag håller på att leta ihjäl mig efter...)bakom. Jättefint hem har du.


    Kram Inka

    SvaraRadera

Åh, så kul att du ville skriva en rad eller två! Tack, det betyder så mycket för mig!

Välkommen !

Så kul att Du tittar in! Här får du se bilder från vårt nya hem med dess underbara trädgård, vårt sommartorp och lite annat smått och gott. Du får gärna lämna en hälsning.
Kram