torsdag 23 februari 2012

VÅRKÄNSLOR

Hej!
Det är helt otroligt hur snabbt det blir ljusare nu. Och tur är väl det, man behöver ljuset för att få i sig lite vitaminer nu när snorkråkorna och hostningarna viner i luften. 
Efter ett vidrigt vinteroväder börjar isen så sakteliga smälta bort. Det enda isen jag vill vet av nu är den i drinkglaset!!!

Nu börjar trädgårdsinspirationen komma i tidiningarna och jag kan äntligen börja drömma om och planera inför trädgårdens "ommöblering". Jag hade så svårt att komma på något vettigt att önska mig till min födelsedag så jag valde att önska mig presentkort till Carolas trädgård, som drivs av en otroligt duktig tjej. Carola drev tidigare Hannas trädgård, men koncentrerar sig nu heltid på sin firma.
Jag hoppas att hon kan hjälpa mig få fason på några envisa problemområden-lite som trädgårdens PT ;-)

Fram tills dess blommorna i trädgården blommar köper jag hem snittblommor i ljuva pastellfärger.
Här ett litet hörn av skrivbordet i sovrummet. Jag kunde inte låta bli att köpa Ylva Skarp-radion när jag såg den. Vi har en annan Roberts-radio-kopia på landet, så den här får stanna kvar hemma.

Hoppas ni får en skön avslutning på veckan,

Kram
Maria

1 kommentar:

  1. Hej!

    Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där hittar du spännande brittiska märken.

    Vänliga Hälsningar,
    Miss Alicia

    SvaraRadera

Åh, så kul att du ville skriva en rad eller två! Tack, det betyder så mycket för mig!

Välkommen !

Så kul att Du tittar in! Här får du se bilder från vårt nya hem med dess underbara trädgård, vårt sommartorp och lite annat smått och gott. Du får gärna lämna en hälsning.
Kram