tisdag 10 augusti 2010

Mysteriet med de försvunna bokstäverna!

HMMM...
Någonting konstigt hände med bokstäverna när jag skulle publicera mitt inlägg. Vissa bokstäver under bilderna försvann och det gick inte att fortsätta skriva löpande text efter bildtexten. Är det någon som vet hur jag skall fixa det? Visar att det är alldeles för länge sedan jag skrev ett inlägg. Jag hoppas att ni kan förstå iaf.
Priset för biljetten är 200 kr för alla 4 dagar och då kan man komma och gå som man vill...
Förvirrade kramar från Maria

2 kommentarer:

  1. Men se där är du ju=))
    Dom där tekniska bitarna är jag inte vidare bra på så jag ska bespara dig det...

    Ska också på Formex men har inte bestämt vilken dag än.
    Bekväma skor gäller dock=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Tyvärr vet jag inte heller vad som är felet, men hoppas att det löser sig ändå...

    Jag var också på Formex-mässan, och var bra trött i både fötter och ben efter en massa spring där en hel dag!

    kram
    Marie

    SvaraRadera

Åh, så kul att du ville skriva en rad eller två! Tack, det betyder så mycket för mig!

Välkommen !

Så kul att Du tittar in! Här får du se bilder från vårt nya hem med dess underbara trädgård, vårt sommartorp och lite annat smått och gott. Du får gärna lämna en hälsning.
Kram