måndag 22 mars 2010

Vårvindar friska möts i ny stass.

Hej!
 När jag var på Rum & Trädgårdsmässan så kom jag inte hem med så mycket blomster men väl lite nya vårkläder. Jag har varit på jakt efter en vår-sommarjacka som passar till lite längre tunikor, utan att hitta någon jag fastnade för. Nu fann jag den här från Cream, som jag köpte från tjejerna på Frogs&Roses. Ett vackert lite längre linne fann sin väg ner i påsen.

Jag föll för alla vackra detaljer, såsom volangerna kring linningen och spets"dukarna" på ärmen.

Jag fick chansen att använda den i helgen, innan det började snöa igen...

Hoppas att ni får en skön vecka med mycket solsken,

Stora kramen från Maria

8 kommentarer:

  1. Men vilken härlig vårjacka du hittat, visst var det alldeles fantastiskt väder i lördags. Knappt man kunde tro att det var sant i söndags när snön började fall igen. Tack o lov blev det inte så mycket mer sen.

    Hoppas du fick mitt mail förra veckan... :)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Ingen fara, bara undrade om mailet kommit på villovägar, jag är lite förvirrad just nu. :)

    Kikade just in på Hannas hemsida, de öppnar ju imorgon. Tjohoo, så visst kan vi ses där nån dag! Jag är i alla fall där och kikar titt som tätt. Sunes hittade jag hemsidan till, måste ta en sväng dit också så småningom. Om inte annat så bara för att kika... hehe tror du det går?

    Jag ska till sjukgymnasten igen senare i veckan, han har också nämnt det där med akupunktur så jag ska nog trycka på lite mer där. Var på MVC idag och fick höra nåt alldeles fantastiskt, ett litet hjärta som bankar på där inne. Helt otroligt, jag blir alldeles tårögd. :D

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Men vilken snygg!!
    Det där är något att möta våren i.
    För trots snön så kommer den igen!
    Är helt säker på att det smäller till snart och solen kommer att skina hela tiden=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Gôrasnygg, som man säger på den här sidan :-)
    kramen

    SvaraRadera
  5. Både kappan och tunikan är urfina!

    Soliga hälsningar!/Mimmi

    SvaraRadera
  6. Åh fantastiskt vilken snygg vårkappa! Ja själv hittade jag min för ett par dagar sedan på Noa Noa. De har så mycket fint där!

    Ta hand om dig!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Kul att kika in i din fina blogg, Maria.
    Kappan är bara såå fin. Synd att jag nyss köpt en svart och en vit jacka...Tävling hos mig!
    Ha en fin påskhelg!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  8. Men du vilken vacker jacka !!
    Hoppas du får riktigt mycket användning för den , ibland blir det ju varmt på en gång och vårjacksstadiet hoppas över :-)
    Kraam/Lotta

    SvaraRadera

Åh, så kul att du ville skriva en rad eller två! Tack, det betyder så mycket för mig!

Välkommen !

Så kul att Du tittar in! Här får du se bilder från vårt nya hem med dess underbara trädgård, vårt sommartorp och lite annat smått och gott. Du får gärna lämna en hälsning.
Kram