måndag 18 maj 2009

Rött är sött

Hej allesammans!
Dagen började med regn och grått, men slutade med HURRA och rött!
Det är första gången jag har vunnit något i en bloggtävling.

Nämligen denna söta skål från Green Gate. Tack snälla söta Josefin med Krydda livet!

Sen fick jag reda på att jag hann först att tinga den här söta barnstolen,även den i rött.
Tack snälla Maria! Den kommer bli ett vackert blickfång på torpet. Lillemannen kommer att sitta som på en tron!

Jag vill passa på att tacka alla som vill vara med i min utlottning. Jag har inte hunnit titta in till er alla, men lovar att göra det såsmåningom! Det är så kul att träffa på nya bekantskaper i bloggvärlden!

Hoppas att resten av veckan ger er solsken!

Kram Maria

14 kommentarer:

  1. GRATTIS till vinsten! Den är jättefin den skålen! Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Grattis till din vinst, och hoppas turen håller i sig hos bonden *ler*. De brukar oftast inte slänga saker, det har de inte tid till. Hos mina föräldrar finns det mesta i gömmorna!!

    Ha en fortsatt bra vecka!
    Många kramar
    Karin

    SvaraRadera
  3. Grattis!!!
    Kul med en vinst.

    Skrattar gott här.
    Kan tänka mig att bonden funderar!
    Dom måste tro att vi är helt tokiga som vill ha det som i deras ögon är skrot!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Hej! Stort grattis till den fina vinsten - den blir ju helt perfekt matchad till den nya fina stolen också :) Superfint!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinsten!!!
    Den skålen är gööör söt.
    Kram Lotta!

    SvaraRadera
  6. Wiii, grattis!!! Till både fynd och vinst, barnstolen var ju helt underbar!! Lite färg skadar inte det heller...

    Kramar i massor!
    / Kerstin

    SvaraRadera
  7. Jättesnygg den röda stolen. Grattis till din vinst! Det är så kul att vinna något.
    Ha det så bra,
    -Lotta

    SvaraRadera
  8. Hej Maria!
    Kul att ha hittat till din blogg! Grattis till vinsten hos Josefin och vad kul att du fick köpa den fina röda barnstolen:)

    Ser att du också har Villeroy & Bochs skärbräda, jag köpte en sån på auktion för ett tag sedan! Den har oxå Dresdenstämpeln på baksidan, det var kul att höra att den är så gammal!

    Ha en jättebra kväll,
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  9. Jag hoppas att stolen blir till belåtenhet. Min minsting tittade lite sorgset då vi paketerade in den i lådan och utbrast: hej då stolen!
    Ha ett skönt veckoslut!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  10. Grattis till vinsten!
    Härligt röd färg på den fina barnstolen!
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Grattis till vinsten och till den fina barnstolen. Jättefina saker.

    Kul att besöka din blogg.
    Hälsn Maria

    SvaraRadera
  12. Hej igen! Däckstolen i barnmodell kommer från Jula. Bara att övertala mannen och ge barnen ett fat med saft och bullar så att de får sitta ner några sekunder. :)

    Vilken härlig barnstol du fått tag på, blir lysande bra!

    Nu hoppas jag du får en riktigt trevlig helg! Kram Caroline /på Lindbacken

    SvaraRadera
  13. Hej fina Maria, och TACK!! för den underbart stöttande och upprörda(heja!!) kommentaren hos mig! Den satt precis där den skulle, TACK!

    Sådana kommentarer gör att man kan strunta i alla ja-sägare som varken vågar hålla med eller emot!

    Jag skickar dina saker redan idag, så hoppas jag att du har dem innan helgen, det är alltid kul om man kan få grejerna snabbt, eller hur? Visst är "tisdag" är en alldeles utmärkt ursäkt för att handla! Nu sticker jag till posten, ha en myyyysig långhelg!

    Varma kramar,
    / Kerstin

    SvaraRadera
  14. Grattis till din fina vinst , va roligt !
    Läckert med det röda tycker jag , de e så fin med ljus grönt !!
    Ha det fint !
    Kraam !

    SvaraRadera

Åh, så kul att du ville skriva en rad eller två! Tack, det betyder så mycket för mig!

Välkommen !

Så kul att Du tittar in! Här får du se bilder från vårt nya hem med dess underbara trädgård, vårt sommartorp och lite annat smått och gott. Du får gärna lämna en hälsning.
Kram