tisdag 12 maj 2009

UTLOTTNING!

Hej!
Här är tallrikshyllan som jag vill lotta ut. Jag har varit med i så många utlottningar utan att vinna något, så jag tänkte: "Vad är roligare än att få? Jo, att ge! " Därav utlottningen.
Förutom att jag dessutom verkar ha samlat på min lite fler tallrikshyllor
än vad jag har tallrikar till;)

Här är en lite detaljbild. Sakerna på hyllan ingår inte i utlottningen.

Hyllan mäter 75 cm lång, 45 cm hög, undre hyllan är 9 cm djup och övre 11 cm djup.

Skriv en kommentar till inlägget och ni får en lott. Länka och ni får två.

Jag drar vinnaren på morsdag!

Lycka till allesammans!

Kram Maria

93 kommentarer:

  1. Hallojsan!

    Hittade hit via MiaMaria. Självklart vill jag vara med på utlottningen av den alldeles perfekta fina hyllan. Ja, jag har mätt här hemma och den skulle sitta fint i gästrummet haha. Nu håller jag både tummar och tår.

    Dina gamla fönster är så himla fina och soffan sen då............. avis så in i vassen.

    Ha det gott
    Kramiz / Carina

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅÅÅ, den vill jag verkligen vinna! Länkar såklart så jag dubblar mina chanser! Kram kram Helena

    SvaraRadera
  3. Så underbar, vill verkligen vinna! Länkar såklart! Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Den skulle passa perfekt hos mig också. Tar två lotter och har länkat här:

    http://evamar.blogg.se/2009/may/tallrikshylla-31-maj.html

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Oj vilken fin tallrikshylla du lottar ut, precis en sådan som jag är på jakt efter...
    Naturligtvis så tar jag chansen att vinna hi hi.
    Länkar också.

    Föresten vilken fin blogg du har roligt att jag hittade hit.
    Kram Lotta!

    SvaraRadera
  6. Jag vill absolut vara med och tävla om den fina tallrikshyllan. Är precis som du ny i bloggvärlden och tycker att det är sååå roligt!Länkar självklart så att jag dubblar mina chanser:)Kramar

    SvaraRadera
  7. Självklart är jag med och tävlar hos dig om detta fina pris!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  8. Det var verkligen ingen dålig tävling du har. Vad glad jag är att jag hittade hit till din fina blogg.

    Jag har länkat till tävlingen i min blogg!

    Må så gott!

    Kram från Anette

    SvaraRadera
  9. Vilken vacker tallrikshylla. Hade passat så perfekt i vårt nya kök i den gamla folkskolan som vi köpt!

    Hoppas på tur!
    http://husprojektet.bloggagratis.se

    SvaraRadera
  10. Åååå jag svimmar vilken tävling. Som jag letar efter en sån här tallrikshylla men hittar ingen. Tänk om jag skulle ha turen att vinna. Jag skulle bli så lycklig! Den är underbar! Jag vill gärna vara med och tävla så klart och länkar det gör jag också.

    Jag har en tävling också om den skulle passa.

    Kram Josefin

    SvaraRadera
  11. Jag är gärna med och tävlar, jag skulle nog inte ha den som tallrikshylla utan som sagobokshylla i min sons rum. Den skulle passa så fint där.

    Har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2009/may/tallrikshylla.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  12. Jag vill gärna vara med och tävla om den finfina hyllan!

    anonitota@comhem.se

    SvaraRadera
  13. Jag vill jättegärna vara med och tävla om den fina tallrikshyllan. :)

    Länkat: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2009/may/tallrikshylla.html

    SvaraRadera
  14. Hej
    Självklart vill jag vara med på utlottningen av den alldeles perfekta fina hyllan. Länkar ifrån min blogg. Mvh Titti

    SvaraRadera
  15. Åh vilken fin hylla, skulle göra sig bra i vårt kök :-)
    Har länkat på min blogg :-)

    SvaraRadera
  16. Hejsan,
    Vilken fin hylla, den vill jag gärna vara med och vinna, jag länkar gärna.

    kram Rebecca.

    SvaraRadera
  17. Hej!

    Åh, vad roligt att så många vill tävla om din fina hylla! Det vill naturligtvis jag oxå och jag länkar såklart!

    Ha det så bra!
    Kram
    Karin

    SvaraRadera
  18. Men är det sant? Jag som har letat så efter en tallrikshylla på blocket och nu har jag chans att vinna en... Jag är mer än gärna med i utlottningen och jag länkar så klart! Kram Stina

    SvaraRadera
  19. Är du galen, en tallrikshylla, och den lottar du ut! Jag letar och letar och hittar ingen tallrikhylla. Nu håller verkligen jag mina tummar.
    Kramar Christina

    SvaraRadera
  20. hei, jeg vil gjærne være med i trekkningen.
    jeg linker til min blogg.
    klem

    SvaraRadera
  21. Hei og hopp :D

    WOW for en premie...!!! Jeg blir med og linker på min blogg... ;)

    *--- Klem ---*

    SvaraRadera
  22. Jag hoppas verkligen man har chansen på tallrikshyllan, den vart helt underbar och jag verkar ha tvärtom problem mot dej, jag har för mycket tallrikar och för lite hyllor att ställa dom i :) SKickar med min mail då jag tyvärr inte har någon egen blogg.

    Kramar
    Petra
    petrasfeelingofautumn@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Hejsan!

    Ser att vi är många som vill vinna denna fina tallrikshylla...självklart vill jag ha en lott....

    Ha´en bra dag!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  24. Hej! Tittar in för första gången och hamnar direkt med i tävlingen. Super fin hylla. Den skulle jag gärna vinna. Länkar även från min blogg. Nu skall jag fortsätta kolla runt i din blogg.
    -Lotta

    SvaraRadera
  25. Vill såklart vinna!! Länkar hos mig
    kram Malin

    SvaraRadera
  26. Hej ! jag vill tävla och länkar så klart =) mvh Lisa

    SvaraRadera
  27. Fanny
    http://baarajaag.blogg.se/
    fanny.klingvall@hotmail.com

    Jag är solklart med att tävla, skulle passa jättebra att inreda med till mammas nya lägenhet!

    Länk: http://baarajaag.blogg.se/tavlingblogg/2009/may/vinn-en-tallrikshylla-31-maj.html#comment

    SvaraRadera
  28. Hej,

    vilken fin blogg du har. Det är bra med utlottningar för det gör att man hittar nyá "smultronställen". Självklart vill jag vara med i utlottningen av den fina hyllan, länkar med bild förstås. Håller mina tummar så hårt jag bara kan!

    Kram Anna-Lena

    SvaraRadera
  29. Men OJ OJ OJ vilken tävling, såklart jag vill vara med - jag länkar också! Och hoppas på turen så klart! Hittade hit via Karin Lindströms blogg :-)

    Kram på dig!
    Susanne

    SvaraRadera
  30. Vill så gärna ha en tallrikshylla!! Håller mina tummar hårt och länkar i min tävlingsblogg:

    http://fangoria-tavlingsblogg.blogspot.com/2009/05/tallrikshylla-fran-onskedrommar-i-vitt.html

    Mail: sleeper81@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Vilken underbar hylla! Den vill jag givetvis vara med och tävla om. Dels så är det just nu en inredningshype kring dessa, man ser dem i alla magazin och bloggar - och de är ju så snyggt! Dels för att de är superpraktiskt. Vi har byggt ett litet sommarhus utan överskåp i köket så jag skulle gärna ställa lite porslin i denna hylla... Håller tummarna och länkar http://lurans.blogg.se/2009/may/tallrikshylla.html

    Trevlig helg!

    Kram
    Therese - Lurans blogg

    SvaraRadera
  32. Åh vad underbart sött.. skulle verkligen passa fint här i mitt lilla kök. Har några vackra tallrikar jag skulle vilja placera i. Hade varit urrr kul att vara med och tävla!
    Ha en superduper helg.
    Mvh Tofva. Rosa Prinsessa .

    SvaraRadera
  33. Hej!
    Den fina hyllan vill jag gärna vara och tävla om :)
    Jag länkar.

    Ha en skön helg!
    Kram Mari

    SvaraRadera
  34. ÅH! Sånn ønsker jeg meg!
    Er gjerne med!
    Å linker til deg med bilde.

    Klem malin

    SvaraRadera
  35. Åhhh!! Jag har letat efter en tallrikshylla jättelänge nu så jag vill absolut vara med i din utlottning!!!
    Jag länkar i högerspalten på min blogg!

    Mvh Anna

    SvaraRadera
  36. God morgon!

    Vilken vacker hylla :)
    Jag vill jättegärna vara med och tävla om den. Jag har tyvärr ingen egen blogg längre men mailadressen är:
    bortabra-menhemmabast@hotmail.com

    Önskar dig en trevlig helg.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  37. Åh, jag vill jättegärna vara med!

    Länkar här:
    http://lindaskrypin.blogg.se/tavlingssamling/2009/may/tavlingar.html

    SvaraRadera
  38. Wow for en flott premie! Dett vil jeg gjerne være med på :)
    Lenk er lagt ut på bloggen min.

    SvaraRadera
  39. hejsan!

    jag är gärna med och tävlar om ett så fint pris,hoppas på tur =)

    länkar hos mig!

    ha en bra helg,kram!

    SvaraRadera
  40. Oj vilken vinst, vill gärna vara med i utlottningen. Länkar med bild från min blogg.

    Ha en fortsatt trevlig helg, kram Marie

    SvaraRadera
  41. Vill självklart vara med i din tävling. Har även länkat från min blogg.

    SvaraRadera
  42. Jo det hade jag visst glömt! Klart jag vill vara med!

    Vad kul att du också fyndade lite! Det är ju så roligt! Men jag har kommit på att jag nog mer är en auktionstjej än en loppistjej... tycker det är roligare på ngt sätt.

    Ha en skön helg!

    Kram M

    SvaraRadera
  43. Oj, oj , oj tack för påminnelsen tänk om jag missat den här fina utlottningen !!!
    Nu ska jag sätta mej här vid datorn och bara hålla tummarna hårt tills det är dax för dragning !!
    Jag länkar så klart !!!
    Ha en fin söndag !!
    Kraam !!!!

    SvaraRadera
  44. Åh, vilken jättefin vinst!! Har länge varit på jakt efter en tallrikshylla så jag vill självklart vara med och tävla! Fin blogg du har, måste kika vidare här.. :) Jag länkar förstås! Ha en fin söndagkväll, kram från Kicki

    SvaraRadera
  45. Hej !
    Jag är gärna med o tävlar om den fina yllan!
    Länkar med bild på min blogg!!

    Jeanette

    SvaraRadera
  46. ),O
    lö,)
    l),
    l

    Hei, tittet innom deg!
    Det var litt av en fin premie!!
    Jeg blir gjerne med, linker på siden min.
    Jeg har også en konkurranse gående, om du vil skjekke den ut!
    Klem fra M!

    SvaraRadera
  47. Hei, jeg vil gjerne være med. Linker til deg på siden min :)

    Ha en fin dag

    SvaraRadera
  48. Vill gärna vara med i utlottningen av din fina tallrikshylla. Får samtidigt gratulera dig till din vinst hos Josefin green gate skålen! Jag länkar från min blogg http://angsgard.blogspot.com. Nu hoppas jag på tur! Märta

    SvaraRadera
  49. Vilken underbar tallrikshylla, önskar såklart delta!

    Kram Caroline /på Lindbacken

    SvaraRadera
  50. Hej
    Vilken fin hylla, skulle passa hemma hos mig:)
    Länkar direkt ifrån min blogg.
    Kram Heidi

    SvaraRadera
  51. Så flott premie!! Jeg er gjerne med og linker til deg ;)
    Klem fra Maja

    SvaraRadera
  52. Jag är jättegärna med och tävlar om den fina hyllan! Skulle passa perfekt till mina fina prydnader, som nu hotas att samlas i en låda i förrådet av pojkvännen som inte gillar när mina saker dräller överallt!

    Jag har länkat din tävling i min vänsterspalt på bloggen, under kategorin "Tävlingar".

    Hjälp mig att få ha mina ögonstenar kvar!

    SvaraRadera
  53. Vill jättegärna ha chans att vinna den fina tallrikshyllan ... har fn ingen men vill väldigt gärna ha flera ... ska försöka få maken att tillverka en åt mig till hösten ... får se om det går ;)

    Jag lägger in en länk på min blogg till tävlingen så att jag har dubbel vinstchans *ler*

    Kramar Christina

    SvaraRadera
  54. Jag behöver en hylla så jag är med och tävlar och hoppas på tur...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Hej min vän!
    Det enda som jag behöver, är denna underbara, ljuvliga, magiskt vackra hylla! Åhhh, vilken vinst! Jag brukar inte ha nån vidare tur, men håller tummarna hårt..:)

    Hoppas du mår bäst!
    Största kramen till dig...

    SvaraRadera
  56. hvilken premie :) vil vinne den :)
    linkar deg i min blogg og :)

    Klem M:)

    SvaraRadera
  57. Eg har lenge ønsket en slik hylle! De er bare så vakre! Nå ser eg jo at det er mange som ønsker seg den, men ville likevel legge igjen ei helsing og sei at eg trives her hos deg! Koser meg med din blogg, her er så mykje vakkert! Varm helsing IngridMarie

    SvaraRadera
  58. god morgen!
    eg blir med glede med på trekningen :-)
    Kjempefin hylle! Fant link til trekkningen hos Marny Alice :-)

    SvaraRadera
  59. jeg ønsker meg sååååå en slik hylle i feriehuset...krysser fingerer og tær og linker til deg :)

    SvaraRadera
  60. Hejsan!
    Roligt att hitta dig, fin blogg.
    Jag är gärna med i tävlingen och länkar.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  61. Jag vill också vara med och tävla!
    :-)

    SvaraRadera
  62. Så fin blogg du har!! Jeg er gjerne med i utlodningen - og linker! ha en fin dag!

    Solrosa

    SvaraRadera
  63. Hei!
    En flott premie du lodder ut!:) Man kan aldri får for mange tallerkenhyller, så jeg vil gjerne være med på utloddningen!:)
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  64. Oj Oj... Många är vi som vill ha din hylla! *ler*
    Hoppas hoppas hoppas!!
    Kram Lisa.

    SvaraRadera
  65. Hei! Så fin en tallerkenhylle! Vil gjerne være med i trekningen! Lenker fra min blogg!

    SvaraRadera
  66. Vilken fin hylla klart man vill vara med och tävla..kram ÅsaS

    SvaraRadera
  67. Jeg er gjerne med.

    Hilsen Linda

    SvaraRadera
  68. Jag vill vara med och jag länkar!


    //Britt

    SvaraRadera
  69. Åhhh vilken tur att jag hittat hit, jag vill gärna vara med i utlottningen av denna fina tallrikshylla!! Ska även läsa
    Jag länkar från min blogg såklart!
    Kram Mona

    P.S Jag har en liten utlottning på min sida också, kika gärna in där :-)! D.S

    SvaraRadera
  70. Ja den tallerkenhyllen var fin, blir gjerne med på utloddningen. Fin blogg du har.
    Mvh Ann.

    SvaraRadera
  71. Hej!
    Jag vill också vara med i tävlingen och jag länkar från min blogg.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  72. Hej!

    Jag vill gärna vara med och jag länkar från min blogg såklart!

    Kram, Camilla

    SvaraRadera
  73. Åh jag älskar stilen! Det ser alltid fräschare ut med inredning som är mer arbetad. Jag har länkat från min blogg!

    SvaraRadera
  74. Hej! Oj, den här hyllan vill jag ju vinna :)
    Länkar från min blogg! Kram Ardisia

    SvaraRadera
  75. Vilken vinst!! Klart jag vill va med och tävla om den. Länkar oxå! //Åsa

    SvaraRadera
  76. Åhhh!! Jag har letat efter en tallrikshylla jättelänge nu så jag vill absolut vara med i din Tävling!!!
    Jag länkar till dig, även med bild på min blogg!
    Kram Annsan

    SvaraRadera
  77. Hej

    Givetvis vill jag vara med och tävla.
    Länkar gör jag så klart.
    Tittar gärna in igen och igen......
    Ha en bra dag.
    Kram

    SvaraRadera
  78. Helt helt.. alldeless alldelessss underbar!:D
    //Tofva.rosa prinsessa.

    SvaraRadera
  79. Fin hylla, den vill jag gärna vara med och tävla om! Länkar förstås från min blogg!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  80. Vilken jättevacker hylla! Jag vill gärna vara med och tävla! Lägger en länk till höger i min blogg.

    SvaraRadera
  81. For en flott hylle du gir bort :))
    En sånn ønsker jeg meg så jeg håper det blir meg som blir trukket ut som vinneren ;)

    Flott blogg du har. Jeg må kikke mer her inne..

    Klem,Kari

    SvaraRadera
  82. Åh, så fint, jeg blir med! Tenk at jeg også er sånn som aldri vinner, men jeg gir meg ikke og melder meg på. Evig optimist! Tallerkenhyller kan man ikke få nok av.

    SvaraRadera
  83. Klart jag vill tävla om en hylla.

    Ha en bra dag
    Kram/Maggan

    margaretha_w@hotmail.com

    SvaraRadera
  84. Hej!
    Jag vill gärna vara med och tävla! :)
    Länkar till höger på min blogg!
    Kramar Karro

    SvaraRadera
  85. Kikar in här med när du tipsar om en sån fin hylla.. DEN skulle jag gärna vilja ha''hoppas hopas hoppas
    KRAM igen
    A-C

    SvaraRadera
  86. Åhh så fin! Håller tummarna och länkar för dubbel tur :-)

    Kram Sofie

    SvaraRadera
  87. Men jag har ju glömt att länka till dig! Jag gör det genast - förlåt...

    Kram M

    SvaraRadera
  88. Oj, så många som är med och tävlar och här kommer jag i sista stund.

    skulle gärna vilja ha denna för att sätta upp alla smycken på... ett annorlunda sätt att använda den på, men den skulle passa perfekt, och på hyllorna kan örhängen, armband och ringar samsas.

    Trevlig helg! Jag länkar i min blogg Veros Virriga Värld

    SvaraRadera
  89. Så gøy! En sånn hylle har jeg lenge hatt lyst på :-) Jeg er med!
    Stooor kram från mej!

    SvaraRadera
  90. Hej!

    Jag är gärna med och tävlar :)

    Jag har bildlänkat till din tävling i min blogg också. Länken ligger i högra sidospalten och jag låter den ligga uppe t.o.m. sista tävlingsdan.

    Häls. F

    SvaraRadera
  91. Vilken fin - den skulle passa fint i min hobbyhörna. Tack för chansen - jag länkade på min blogg:

    kamadesign

    SvaraRadera
  92. Wow, denne var kjempefin!!
    Håper ikke jeg er for sent ute til å være med;)

    Klem P

    SvaraRadera

Åh, så kul att du ville skriva en rad eller två! Tack, det betyder så mycket för mig!

Välkommen !

Så kul att Du tittar in! Här får du se bilder från vårt nya hem med dess underbara trädgård, vårt sommartorp och lite annat smått och gott. Du får gärna lämna en hälsning.
Kram