onsdag 25 mars 2009

Kökshylla


Hej !

Idag skiner solen igen! Man blir så glad för varje liten solstråle som tittar fram.

Snart blir det lunch och sedan är det lekparken som gäller!

Ville bara visa en bild av min kökshylla som jag hittade på Ann-Catrins webbloppis.

Spegeln och den lilla kannan med det söta örat hittade jag på Atmosphere och tratten är ytterligare ett fynd från helgens loppisräd...

Kapsylöppnaren "norpade" (aja baja) min man från ett fik i Nice. Det roliga är att man öppnar "bakofram" så det är lika roligt varje gång man ser sina vänner försöka på alla sätt o vis att få av kapsylen..*hihi*

Hoppas att solen skiner på er också

Kram Maria

1 kommentar:

  1. Hej!!

    Vad kul att höra att du gillar skylten. OM du vill så gör jag gärna en extra till dig och skickar under morgondagen. Inga problem :)Då har du den på fredag innan helgen...

    Skriv i så fall en rad till lillaskatan@live.se

    Trevlig kväll!

    /Anna

    SvaraRadera

Åh, så kul att du ville skriva en rad eller två! Tack, det betyder så mycket för mig!

Välkommen !

Så kul att Du tittar in! Här får du se bilder från vårt nya hem med dess underbara trädgård, vårt sommartorp och lite annat smått och gott. Du får gärna lämna en hälsning.
Kram