måndag 23 mars 2009

Slottsmamsell

Hejsan!
Här ovan ser ni var jag tillbringade min helg. Ståndsmässigt så det förslår;) Min make fyllde år och det enda han önskade var en helg på Yxtaholms slott, ja vad skall man säga, som den hulda *HAHA* hustru jag är så fick han som han ville! Innan hann vi med loppis (bilder på fynden kommer senare) och ett besök på Vingåkers factory outlet.


Är inte grinden vacker?

Nu har jag varit urusel på att skriva i min blogg, har knappt hunnit med att titta in hos er andra heller, men nu skall det blir skärpning o rättning i leden....

Nytt inlägg kommer redan imorgon med bilder på några underbara fynd..

Ha en fortsatt bra vecka i snögloppet!

Kram Maria

1 kommentar:

  1. Låter härligt att ha tillbringat helgen på ett slott!!!! Ser fram emot att få se vad du fyndade på loppisen!

    Jättefina saker du köpte hos Ingrid, skulle vilja ha allt, hihi.

    Kram Marie

    SvaraRadera

Åh, så kul att du ville skriva en rad eller två! Tack, det betyder så mycket för mig!

Välkommen !

Så kul att Du tittar in! Här får du se bilder från vårt nya hem med dess underbara trädgård, vårt sommartorp och lite annat smått och gott. Du får gärna lämna en hälsning.
Kram