torsdag 26 mars 2009

Smycken

Hej!


Idag har jag rensat i röran här hemma. Det behövdes verkligen. Nu har jag bara skräprummet alias gäst-/arbetsrummet kvar... Har dock en deadline på söndag då svärföräldrarna skall sova över.


Ville bara visa dessa vackra medaljonghalsband som jag har köpt av min goa vän Nina som säljer smycken på homeparty i Göteborgstrakten o via sin hemsida http://www.finanina.se/. Hon har smycken för alla smaker till otroligt bra priser.





Fick hoppa över besök på trädgårdsmässa idag eftersom lillkillen var alldeles för snuvig, men jag skall definitivt dit på lördag. Can't wait!! Lovar att ta många kort:)


Soliga kramar Maria

9 kommentarer:

  1. Hej!

    Härligt med riktig "ut-rensning"!
    Jättesöta medaljoner!!!

    Blomman ja, jag tror det är sånna där ljusa lite krusiga påskliljor :)

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  2. Så tur att jag fick hamna här och titta runt, du har så fint! Vilka vackra medaljonger!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  3. Visst är det så att man behöver röja ibland, man mår bra utav det.
    Medaljongen är fin, påminner om dom riktigt gamla såna!
    Kram från Ardisia

    SvaraRadera
  4. Hei. Så flink du er! Og så nydelig blogg - alldeles skjønn! har lagt deg inn i min bloggroll, og følger med nå:) Har akkurat flyttet i ny leilighet og legger ut bilder i disse dager. Ny inspirasjon:) Ønsker deg en strålende weekend. klem

    SvaraRadera
  5. Hej och tack för din omtanke i!

    Vilket vackert smycke. Det påminner mig om ett som min mamma hade förr i tiden. Får nog fråga henne om det finns kvar...

    Trevlig helg

    kram Viveka

    SvaraRadera
  6. Vilket vackert smycke!!
    Otroligt fin blogg..kram och ha en skön fredag/Irene

    SvaraRadera
  7. Fint halsband!!! Och hyllan i förra inlägget va ju helt otroligt fin!!!
    Ha en bra fredgskväll!!
    Camilla.

    SvaraRadera
  8. Vilken fin hylla!!
    Förstår att du fastnade för den!

    Vackert smycke!
    Fint med medaljonger tycker jag.
    Ska nog kika in där=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  9. Visst är det härligt att röja, känns så underbart skönt när man är färdig! Jag har äntligen tagit tag i att rensa bland alla mina inredningstidningar så nu ska åtskilliga tidningar skänkas till loppis imorgon.

    Jättegulligt halsband!

    Ha en trevlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Åh, så kul att du ville skriva en rad eller två! Tack, det betyder så mycket för mig!

Välkommen !

Så kul att Du tittar in! Här får du se bilder från vårt nya hem med dess underbara trädgård, vårt sommartorp och lite annat smått och gott. Du får gärna lämna en hälsning.
Kram