fredag 6 mars 2009

Vackra reportage kräver vackert omslag


Äntligen fredag!

Jag fick ett pysselryck på morgonen och fixade till en vanlig tråkig A 4-pärm med lite linnetyg och vacker text. Jag är lätt beroende (i a f enligt min make) av inredningstidningar, och för att inte drunkna i dem så brukar jag efter någon månad riva ut de reportage som jag tycker är inspirerande och sätta in dem i en pärm. Sen ger jag bort den massakrerande tidningen till en väninna som har en annan inredningssmak.

Det har blivit några pärmar vid det här laget så jag tänkte rensa även i dem. De finaste reportagen om vita hem tänkte jag skulle få bo i den här pärmen. Visst blev den fin? :)
Den söta zinkasken hittade jag på Pias Botaniska. Perfekt för vackra band och spetsstumpar..
Hoppas ni får en trevlig helg!
Kram Maria

3 kommentarer:

  1. Vad fin pärmen blev, supersnyggt! Borde göra som du och riva ut favoritreportagen, har hur många tidningar som helst sparade!!!! Ska bara få tid till det också, hihi, får kanske bli till sommarsemstern.

    Är avundsjuk på dig som har varit på Biskopsgården, dit vill jag också åka någon gång!!!!!

    Ha en trevlig helg!
    Kram Marie

    Ps. Tack för utmaningen, får se om jag antar den framöver när jag får lite tid över!!!!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag har varit här och ville säga att pärmen är så himla fin!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Tusen tack för din rara kommentar hos mig! En sån fin blogg du har, med många fina tips! Din pärm blev så fin. Det var verkligen en bra ide!

    Du är varmt välkommen tillbaka till mig och jag kikar gärna in till dig igen! Är det ok om jag länkar? Är alltid lättare att hitta tillbaka då!

    Ha en fin helg!
    Kram
    Karin

    SvaraRadera

Åh, så kul att du ville skriva en rad eller två! Tack, det betyder så mycket för mig!

Välkommen !

Så kul att Du tittar in! Här får du se bilder från vårt nya hem med dess underbara trädgård, vårt sommartorp och lite annat smått och gott. Du får gärna lämna en hälsning.
Kram