tisdag 3 mars 2009

Utmaning

Jag fick en utmaning från Anneli. Jag skall berätta mer om mig själv genom att fylla i följande:

Jag är mor, maka, dotter, syster, vän och medmänniska.
Jag gillar omtänksamma människor.
Jag äter glass nästan varje dag.
Jag säger ja till choklad,champagne och blöta pussar.
Jag ger mig sällan in i konflikter.
Jag är duktig på att lyssna.
Jag stör mig på nonchalans och arrogans.
Jag läser inredningsbloggar och -tidningar.
Jag är vackrast när jag sover med mina barn.
Jag skrattar när jag kittlar min son.
Jag är en typisk hönsmamma.
Jag har aldrig rökt en cigarett.
Jag är lycklig när jag myser med min familj.
Jag trivs inte på höga höjder.
Jag är dålig på att säga nej.
Jag är rädd för håriga spindlar.
Jag älskar min familj.
Jag uppskattar mina vänner.
Jag tror på kärlekens helande kraft.

Skickar utmaningen vidare till:
Granne med Selma
Handplockat
Hannis Hem
Hwita villan
Hvitur Lakkris
Skatan
Vita ranunkler och
me and Alice

God natt önskar

3 kommentarer:

  1. Hej och tack för utmaningen! Jag skall ta mig en funderare på vad jag kan hitta på med den :) Tack så länge för att du tänkte på mig!

    Ha en fin dag,

    Anna

    SvaraRadera
  2. Klart att jag antar den!
    Rolig ju!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Hej!
    och tack för utmaningen! jag tar den så fort det passar:-)
    Kram Sussie

    SvaraRadera

Åh, så kul att du ville skriva en rad eller två! Tack, det betyder så mycket för mig!

Välkommen !

Så kul att Du tittar in! Här får du se bilder från vårt nya hem med dess underbara trädgård, vårt sommartorp och lite annat smått och gott. Du får gärna lämna en hälsning.
Kram