lördag 28 mars 2009

Mässa & Magsjuka

Nä, nu ger jag mig snart! Imorse hade äldsta sonen lite feber. Efter 5-årssprutan han fick igår trodde vi. Icke sa nicke... När jag kom hem ifrån mässan (mer om den längre ner) så kräktes han. Stackars liten! Så nu springer vi omkring och spritar överallt och försöker hålla isär pojkarna så att inte lillemannen skall få det också.. Kan inte våren komma snart så att alla dessa baciller DÖR!

Som sagt var så var jag på Trädgårdsmässan idag. Jag brukar alltid gå med min mamma men hon kunde inte i år så jag gick ensam. Tyvärr så blev jag lite besviken, kanske var det för att mamma inte var med, men jag hittade nästan ingenting. De inredningsbutiker som brukar vara med hade ganska litet sortiment och eftersom det är snö ute så kände jag inte för att köpa blommor. Jag får hoppas på bättre väder till nästa vecka då Zeta slår upp portarna för säsongen, och en ny utbyggnad. Skall bli kul att se.

Bjuder iallafall på en riktig blomstersäng signerad den otroligt talangfulla Peter Ödegaard:




Kram
Maria

3 kommentarer:

  1. Kul att du tittade in till mig! Blev så full i skratt när vi hade identiskt lika hylla!! :-) Tycker den är så fin! Vilken fin blogg du har, ser att du inte bloggat så länge du heller!
    Måste duka och fixa nu, gästerna kommer strax.
    Ha en trevlig kväll! Jag kommer att titta in hit fler gånger!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  2. Nä, stackars lilla sonen. Hoppas att ni andra klarar er ifrån magsjukan.

    Vilken underbar blomstersäng och vad kul det låter med nyöppningen av Zetas.

    Ha en bra vecka!
    Kram Marie

    Ps. Vet du vilken utav påskdagarna ni kommer förbi oss?

    SvaraRadera
  3. Här har vi oxå en magsjuk femåring , inte kul , men hon är så tapper !!
    Synd att du blev besviken på mässan , det var nog mamma som fattades .
    Ha det gott och krya på er !!
    kraam !

    SvaraRadera

Åh, så kul att du ville skriva en rad eller två! Tack, det betyder så mycket för mig!

Välkommen !

Så kul att Du tittar in! Här får du se bilder från vårt nya hem med dess underbara trädgård, vårt sommartorp och lite annat smått och gott. Du får gärna lämna en hälsning.
Kram