onsdag 4 mars 2009

Silversamling

Hej alla nya vänner!

Här kommer en liten bild på några av mina favoritsilver-saker. Det är en salig blandning av gammalt och nytt...precis som jag vill ha det. Kaffekannan hittade jag hos Pia´s Botaniska i Norrköping. En underbar liten oas med en urgullig ägarinna. Värt ett besök :) Den lilla kannan är mitt senaste loppisfynd. Jag hittade den undangömd, svart och smutsig. Tänk vad lite silverputs och några kvistar fresiaknoppar kan göra...

Ljusen tänds varje kväll för "mys-pys"-middag, som min 5-åring säger.

Tittade på Leilas nya sommarprogram. Gud vad jag längtar till sommaren. Jag kunde riktigt känna jordgubbs- och rabarbersmaken i munnen. Ser fram emot hennes nya magasin. Om inredningsbilderna håller samma klass som matlagningen så blir det något extra. Hoppas att jag får några nya idéer för torpet.

Kram Maria

1 kommentar:

  1. Nog är det fint med silver.
    Framför allt när det är arrangerat så där i grupp.
    Kommer til sin rätt då!
    Jösses, en tidning till att hålla reda på!!
    Missade programet men jag kan tänka mi att det var bra.
    Har inte gjort i ordning mina andra fönster än och har inte en aning om vart jag ska ha dom heller=))
    Dom är i bra att ha högen!

    Kram Hannis

    SvaraRadera

Åh, så kul att du ville skriva en rad eller två! Tack, det betyder så mycket för mig!

Välkommen !

Så kul att Du tittar in! Här får du se bilder från vårt nya hem med dess underbara trädgård, vårt sommartorp och lite annat smått och gott. Du får gärna lämna en hälsning.
Kram