tisdag 10 mars 2009

Magsjuka & fler mässbilder.

Hej!

Nog för att jag sa att jag ville komma i mina stuprörsjeans från Acne, men inte på det här sättet!!! Åkte på maginfluensa natten mellan söndagen och måndagen. Har därefter legat i karantän i gästrummet. Allt för att inte smitta herrarna i huset. Är nu såpass pigg att jag orkar sitta upp ett tag. Hoppas bara att man är helt återställt till lördagen då jag och mina två barndomsvänner skall ha en tjejhelg i Göteborg, håll tummarna!

Här kommer några fler bilder från mässan som jag hade missat att ladda ur kameran:


Ett arrangeman med rostiga detaljer. Så fint till skir grönska och patinerat vitt...
















Måste erkänna att jag är svag för blått och vitt. Återkommer alltid till den kombinationen när man vill få en fräsch känsla.
På bilden ser man även en liten groda, som det fanns MÅNGA av på mässan. Vet inte om det är en växande trend eller berodde på urvalet av utställare. Man får väl titta efter i trädgårdarna i vår... Kanske grodan har blivit den nya trädgårdstomten?



Ytterligare en suddig bild av de söta små flaskorna. Jag sa ju att jag blev så exalterad...
Lovar visa upp en bild i FOKUS när jag fått hem de små raringarna.
















Kramar på behörigt avstånd från Maria

4 kommentarer:

  1. Nämen din stackare, har du haft den eländiga magsjukan! Hoppas verkligen att du piggnar till ordentligt till helgen, låter ju superkul att åka till Göteborg.
    Bodde under 6 år i Göteborg så det är lite som våran andra hemstad, längtar ofta dit!

    Härliga bilder!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Tack för titten av dina mässbilder, så mycket vackert, finare än Formex tycker jag, synd jag inte kunde se denna mässa i år så jäetkul att se dfina bilder! Mari.

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga mässbilder!!

    Men du din stackare!
    Hoppas att du är bättre nu så du kan åka på tjejhelg!//

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig mässa att strosa runt på! Jag älskar blommor, det måste vara en riktig höjdare. De små flaskorna är jättesöta!!

    Hoppas att du mår bättre nu förresten!

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Åh, så kul att du ville skriva en rad eller två! Tack, det betyder så mycket för mig!

Välkommen !

Så kul att Du tittar in! Här får du se bilder från vårt nya hem med dess underbara trädgård, vårt sommartorp och lite annat smått och gott. Du får gärna lämna en hälsning.
Kram