tisdag 3 mars 2009

Snygga förpackningar


Okej, handen på hjärtat. Hur många av er har köpt något bara för att förpackningen var så snygg och kanske t o m matchade någon annan inredningsdetalj i hemmet? Här brevid ser ni två exempel på detta. Man kan hitta snygga saker t o m när man veckohandlar på Kvantum:) Ingen aning om dryckerna smakar gott men flaskorna var så fina att jag inte kunde låta bli!!!
Jag undrar hur många som verkligen dricker sitt Kusminthé och hur många som köper det bara för att burkarna är så otroligt snygga!
Måste rusa och hämta på dagis... Vi ses,
Kram Maria

2 kommentarer:

  1. Okej...erkänner ! Jag har också handlat efter ögonens begär ibland :)Dina flaskor var ju urfina. Sa du Kvantum...måste kolla upp dem.

    Du har nåt hos mig...

    Kram Viveka

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Välkommen till bloggarnas underbara värld!
    Javisst - jag får erkänna att jag ofta köper vinet efter etiketten och det skadar inte om schampo -flaskan är snyggt designad...men innehållet måste också vara användbart!!!
    Trädgårdsmässan tänkte jag hoppa över men vi kanske kan få till en bloggträff på zetas när våren kommer...

    Kram

    SvaraRadera

Åh, så kul att du ville skriva en rad eller två! Tack, det betyder så mycket för mig!

Välkommen !

Så kul att Du tittar in! Här får du se bilder från vårt nya hem med dess underbara trädgård, vårt sommartorp och lite annat smått och gott. Du får gärna lämna en hälsning.
Kram